Barra de cóctels sense alcohol per als més joves per a prevenir el seu consum abusiu

La Regidoria de Benestar Social de l'Ajuntament d'Altea i la Unitat de Prevenció de Conductes Addictives, han posat en marxa una campanya de prevenció dels riscos pel consum de l'alcohol. Després de la informació arreplegada per la UPCCA en els col·legis d'Altea, s'ha comprovat que la prevenció en l'edat escolar és fonamental en aquest aspecte. Per açò, sota el títol "Coneixement i Bona Lletra", es vol arribar als menors d'edat per a conscienciar-los que no tinguen pressa per començar a beure, destacant que és més fàcil i greu tenir un coma etílic.

L'inici de la campanya coincidirà amb els primers actes de les festes patronals i de moros i cristians. Les 24 hores de futbol sala, en les quals les penyes de moros i cristians competeixen durant tot aquest cap de setmana, en la ciutat esportiva d'Altea, servirà per a posar en marxa la iniciativa demà dissabte a partir de les 18 hores.

Per a açò s'han creat centenars de flyers que serviran com a tiquet per a poder canviar una consumició d'un coctel sense alcohol. Els flyers portaran diferents consells sobre el consum d'alcohol. A més s'ha realitzat un gran roll up amb l'eslògan de la campanya, i que servirà com a fons d'un concurs de selfies, gots temàtics per a la campanya i xapes.

La campanya ha comptat amb el suport de la Federació de Moros i Cristians Sant Blai, les penyes Tuareg i Templaris que enguany ostenten les alferecías Mora i Cristiana, i els pubs locals 8 de Copes i Kiwi, que repartiran els cocteles sense alcohol en les barres que muntaran aquest cap de setmana en les 24 hores. de futbol sala.

Segons Verónica López, Regidora de Benestar Social, després de la informació arreplegada en els col·legis, "volem començar a treballar en una campanya d'hàbits saludables i consum responsable de begudes alcohòliques. Els nostres joves han de ser conscients dels riscos que pot aparellar l'ús i abús de l'alcohol". Per a López, "la prevenció en l'edat escolar és fonamental, i és important treballar amb els més joves per a implantar aqueixos hàbits saludables quan arriba el cap de setmana i es relacionen amb altres joves", va destacar l'edil de Benestar Social.

La intenció és que la campanya tinga una continuïtat en el temps, i enguany se cercarà la imatge saludable a través d'un concurs de selfies entre els joves que participen de la iniciativa, pujant les seues fotografies al perfil de facebook de UPCCA Altea. La fotografia guanyadora servirà de cartell promocional per a la campanya de l'any que ve.

Publicar un comentario

 
Top